Såhär...prov...igen!

Idag hade jag ju som tidigare nämnts musikprov. Det gick superbra, alla rätt! :) Men, när man är som gladast blir man påmind om att man har ett stort SOprov dagen efter..:( Suck! Om man ändå fick vila, blott för 5 minuter..

Det sätt högra och högre press på elever, och redan på dagis numera, får dom börja lära sig alfabetet och de allra enklaste matteknepen. Borde man inte ändå få ha sin barndom, som ett minne, där allt var roligt, tillåtet och tryggt?

Nä...nu ska vi pracka på alla våra nya generationer så att vi kommer framåt i utvecklingen. Hur ska det bli om 100 år då? Ska dom börja lära sig att prata efter 3 veckors tid efter födseln, eller vadå?

Hursomhelst, har ju ett prov att studera till så har egentligen inte tid med sånt här.. men det är viktigt att själv veta vad man tycker, och nu vet ju ni det med.

Borde nog börja jobba som krönikör? Eller hur ?? :) Jag kanske inte skriver så värst mycket om mina åsikter om dagens samhälle etc. Men, ni ska veta hur många saker jag har i huvudet som bara ligger där å väntar på att komma ut! Jag har fasta åsikter om vad som är rätt och fel, överallt. Roligt att disskutera tycker jag, ska nog anmäla mig till Debatt.. He he, nääe :) Har inte tid, måste utvecka vår generations IQ varje ledig tid, så hinner nog inte. Får bli när jag är 25-30 år och har slutat i skolan, vem vet.

Ojojoj, nu blev det lite mycket här känner jag. Men, ni som läser, ni läser, och ni som inte läser, gör inte det. Så är det ju :) Men jag älskar att skriva! Så jag känner bara "Mer! mer! Nu när jag sitter här. Vill aldrig ta slut. Jag gör ju ofta rätt korta inlägg, men omkring en gång per månad blir det ett sånt här långt. Och alltid vid fel tillfällen!... Kanske det är så att jag sitter här och skriver bara för att jag vet att jag måste plugga men absolut inte vill ? Så är det nog, så det är bäst att jag slutar. Detta blir ju jobbigt för både mig och er läsare. Jag får blåsor på fingrarna av allt klickande på tagenterna, och ni får ögonsveda pga av att mina fingrar inte kan stoppas i skrivandet. Shit happends!

Nu lovar jag att sluta, ha det nu så bra, plugga, men vila, glöm inte det! Puss!

Kommentarer
Postat av: Annso

sv: jag meed! plugga lugnt :D

2011-03-01 @ 21:18:35
URL: http://environmentchanges.blogg.se/
Postat av: Ida

Heej, jobbigt med prov hit och dit !! :)) Ses i skolan imorn ;-)

2011-03-02 @ 16:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback