Tony Irving..nu är måttet rågat!

Nu får Irving ge sig med sina hån och klagomål! Jag vet, han kan sin sak, han kan dansa, men har han någon som helst empati eller förståelse överhuvudtaget?

Han verkar inte kunna se något av det där...

Om ni läser Aftonbladets artikel nedan, står det även att Tony anklagar Alexander för fusk pga att hans bugg var en blandning av olika danser, t ex Jive.. Nu får han ge sig! Tony begär på tok för mycket av de tävlande, alla har sin takt att lära sig rätt teknik, på 12 veckor.. det är otroligt lite tid.. Så...skärpning Tony! Visa respekt!



Kommentarer
Postat av: Josse

sen kanske man ska ta det med en lite nypa salt.. tidngar är tidningar...



ta inte det på fel sätt om att jag tyckte det "tony sa" var rätt för om han verkligen sa så ordagrant var det ju lite elakt.. jag menade ju mest att mycket är ofta överdrivet...

2011-03-12 @ 23:02:45
Postat av: Rosetten

Men hallååå??? det ee inte ens alex som gjort koregrafin! Jag menar inte att skylla på Malin, juryn måste tänka lite... Kanske överdriver tidningen (kaaanskeee?) Men ändå, jag har kommit att ogilla juryn STARKT!!! >.<

2011-03-13 @ 18:45:52
URL: http://manzanazzco.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback