Vad ska jag blogga om?

Skulle vilja ha lite tips på blogginläggs-idéer!

Nu kan DU påverka!
Exempel...
Du kanske vill läsa mer om...
  • Alexander Rybak (Kärlek, hans liv, framtid, musik, annat..)
  • Fotografering (Min kamera, tips, uppvisning av bilder m.m)
  • Mitt liv (Vänner, intressen, åsikter..etc.)
  • Bloggning där jag tar upp saker som händer, att jag leker lite krönikör ^^ (Om världen, bloggare, kändisar, politik, m.m)
  • Eller annat!
Fick ni lite tips nu?

Kommentera vad ni vill ha mer av..eller mindre av! :P



Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Tjo

kanske om danny, eric saade och brolle?

2011-03-14 @ 06:34:21
Postat av: Maria

Mer om Alexander, egentligen vad som helst, bara det är om Alexander....

2011-03-14 @ 08:55:50
Postat av: .

Rybak! :)

2011-03-14 @ 17:20:23
Postat av: Tjo

Lol!

2011-03-14 @ 17:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback