Jag e jättedum just nu

Hej! Jag vet, jag kanske inte är en bra bloggförebild, men just nu sitter jag och bloggar och är inne på Facebook, på lektionstid, när vi egentligen ska kolla på en Fysik-Mekanik-film på nätet ;) Men liksom...ofta man gör! :D

Denna vecka blir rätt tuff, eftersom det är sista inlämningsveckan plus massor med prov. Dessutom är det student på torsdag, så då är man ledig, skööönt :D

Jag lovar, i sommar ska jag blogga med mer bilder på natur och liv, intressantare och värdefullare inlägg och ofta :) Lovar! :D Ska självklart få in mer Alexander !! :D

Kommentarer
Postat av: little me

Måste bara säga:

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR bilden!!!<3



PS:EE min header klar??

Pös!

2011-05-24 @ 13:04:42
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback