Läger

Hej!

Nu har jag duschat o fräschat till mig riktigt ordentligt, för imon blir det konfimationsläger direkt efter skolan.
Jag har både positiva och negativa känslor. De positiva är att, om två veckor är min komfimationsdag, den aldrig mer en enda gudstjänst eller konfaträff! Dessutom kan de bli kul på lägrets nätter, då jag anna och ida ska ha kul :)
Det negativa ätt, jag har alltid avskytt läger, med all packning, och schema och människor..framför allt lekar! Usch! Och som grädde på moset, ett kristet läger..nämnen näääääää, känner jag. Därför ska jag försöka ha kul på alla sätt så jag slipper känna denna krisna ångesten spridas i min kropp. Så får hoppas det blir bra.

Nu har jag suttit här påtoook för länge. Måste hinna packa lite också..tror min packing kommer sluta såhär, som killen nedanför. ;) Så detta blir nog mitt sista inlägg denna vecka. Så ha en trevlig helg så ses vi på måndag! Chill! CiaoO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback