Slutkörd, kanske..

Jag startar inlägget med att säga..Hej :)

Igår var ju en stor dag för mig, med släkt, vänner och presenter :) Men, den nya veckan börjar ju sådär..

Imorse kände jag mig helrisig och stannade hemma. Kanske är slutkörd efter en hård vecka med förberedelser inför konfirmation, genrep, sen koll på skolan samtidigt som man måste leva sitt liv. :( Så nu sitter jag här i sängen och pluggar SO och spanska.. bööh. Livet går alltid i vågor. Ena dagen är man glad, andra är man deppig eller sjuk, helt plötsligt en dag är man död..

Näääee :) Skoja bara, jag ska inte skriva ett deppigt inlägg!! :D

Jag håller på att ladda min systemkamera som legat död i några veckor. Orkar nog inte ta några fina naturkort idag, men tänkte fota mina fina presenter ifrån igår! :D Är jätteglad över dem. Hade typ glömt bort att man fick presenter under konfirmationen. Hihi! :D Fick ju massa pengar osså, och dom ska gå till mitt nya teleobjektiv jag har tänkt köpa på JapanPhoto! I sommar ska jag ut på många konserter och shower, så då är det kul att kunna "zooma". ;)

Så..bilder kommer strax :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback