The greatest day on the weekend

Hej alla sjusovare! Gött med helg igen, va? ;)

Idag kommer inte vara den roligaste lördagen, för idag är det totalstädning och fixning inför min konfimation som äger rum kl. 15.00 imorgon! Lite nervös på något sätt, men det ska bli kul! Både för att vi har övat och att vi sedan har kalas här hemma och så, och för att det äntligen är över! Hihi! Äntligen en Onsdag då jag kan lägga mer tid på mig och på skolan! Härligt! :D

Så om 30 min drar vi iväg för att köpa lite presenter till mina konfavänner (Anna & Ida) och för att köpa lite atteraljer till min konfimation. :) Blir kul å komma ut lite i vårluften! Vet någon om det är bra väder idag..? Har inte varit ute och kollat än ;)

Just det! En till grej som ska firas imon.. Min andranamnsdag :D (Sofia) :D Så nu blir det FEST!

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback