Fars Dag

Idag hoppas jag att alla har grattat sina pappor med en fin liten gåva och en kram! :) Det har jag och mina syrror iallafall. Han fick ett par julkalsonger och en dubbel-lott! :) Vi käkade lunch ihop och myste! :) En helt enkelt trevlig söndag för en gångs skull. Vi drog även upp till farfar så pappa fick gratta honom också. Vi fick tårta igen. Vi fick även det för två dagar sedan när farmor fyllde år ^^ Tårta säger man aldrig nej till ;)
Jag tycker att "Fars Dag" och "Mors Dag" är såna dagar man ska engagera sig i. Tycker det är viktigt att de får lite extra uppmärksamhet då och då, eftersom de har gett oss livet :)

Så var rädda om er pappa..:love: Självklart er mamma med, men hennes dag kommer snart ändå :)

Bild: Ottilia

Kommentarer
Postat av: little me

Fin bild, like always!



BTWhar du fått mitt mail??

Kram.

2011-11-14 @ 15:27:11
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback