Otroligt uppiggande nyheter!!!!

Nu, mina damer och herrar! Ska jag prata om något som jag har sett fram emot sedan 2008..

INDIANA JONES 5!

Japp! Det är sant! Det kommer en Indiana Jones 5 till succékvartetten! :) WOooohooow! Jag är överlycklig! Ni anar inte! Dessa artiklar är tydligen från 2010, men jag har aldrig haft tanken på att se om rykterna verkligen stämmer. Det var ett tag sedan nu, som man läste några artiklar (som finns nedanför), men ändå så har jag fortfarande hög puls! Herregud! Åh!

Tänk att få se ännu ett äventyr med Dr Henry Jones Jr! Wow! Detta kommer bli grejer, alltså! Det känner jag i min tredje ryggkota om man räknar uppifrån! Asså shit!

Ni fattar säkert ingenting nu..jag kan förstå det. Men, för mig är detta rena "Nu kan jag dö lycklig-upplevelsen"!

Harrison Ford (Indiana Jones) har betytt otroligt mycket för mig i min uppväxt, och gör det fortfarande. Detta är inget trams, det är bara äkta. Han är så otroligt bra på det han gör! Jag har aldrig sett en bättre skådespelare! I varenda roll han gör, gör han det på sitt bästa sätt, och verkligen på sitt sätt! Dessutom får man hoppas att de skyndar sig att spela in och påbörja detta. Harrison Ford är snart 70 år och hans tid börjar så smått att rinna ut...Fan..varför ska alla bli gamla?? :(

Och Stevel Spielberg då! Shit! Mannen som ligger bakom detta! vad ska vi börja? Jo, först av allt, han är otroligt kreativ måste man ju flika in med. Detsamma kan man säga om George Lucas! Om ni inte vet vilka dessa gubbar är...googla. Jag orkar inte skriva allt för det finns sååå mycket! Dessa gossar brukar samarbeta, och det är dem som gör alla bra filmer! De har gjort Star Wars, Indiana Jones, Jurassic park, och nu då, årets storfilm "Tintin"!
De räknar med att Indiana Jones 5 ska visas på bioduken år 2012. 2012!! Det är ju snart ju!

Å inte nog med allt detta! Det planeras tydligen en "Jurassic park 4" också!!!! Gaaaaah, jag dör! Jag dör! Två filmer av de 3 bästa som någonsin gjorts, ska få uppföljare! Yeeeey!!!

Jag läste även en artikel med George Lucas där han har pratat om att göra uppföljare till Star Wars som kommer att ha premiär kanske 2015-2016, om nu då detta blir av. Episode 7-9! Först blev jag glad, för vem älskar inte Star Wars? Men sedan läste jag att, om det kommer nya, så kommer inte det att handla om samma Skywalker-familj mer, utan om några helt andra, fast i samma universium. Jag har full förståelse, eftersom alla i filmerna är gamla, och Darth Vader är död..Men jag tycker inte man ska sabotera den fina storyn som en gång skapades, den storyn som alla har hållit fast vid, även idag. Det räcker väl med att det har tillkommit "Clone Wars"??? Det tycker jag till och med har gått till överdrift.. Så nej tack, George Lucas.. Det räcker med de 6 succéfilmer som gjorts. :love:

Här är lite artiklar som jag hittade på: http://www.moviezine.se
Dessa artiklar motsvarar det som jag precis tagit upp och tjatat ut ;) Enjoy!





:love:

Jag tror att vi får ta allt med en nypa salt, så att vi inte blir för glada nu i förväg. Men förhoppningsvis så sitter jag på premiärvisningen av Indiana Jones 5 nästa år! :)

Hej!


Kommentarer
Postat av: eveliniz

hej en fråga!



du skriver ju mycket om alexander rybak o robert pattinson. Har du något topp 5-lista på killar? :P



/evelina

2011-11-10 @ 19:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback