Yohan - Barnevandrer

God natt, alla uppesittare! Aja baja ;)

Nejdå, jag är inte bättre jag. Har tillbringat veckan med pappa, där det skiftas mellan film, tv-spel och The Sims 3 Husdjur! Och nu sitter jag hos mamma o ska snart sova..

Igår sig vi ÄNTLIGEN på den norska filmen "Yohan-Barnevandrer" där Alexander spelar Levi. Han hade faktiskt större roll än jag trodde. Det var även bra att han tog den rollen, eftersom karaktären speglar den personlighet som Alexander har på riktigt. Så jag njöt verkligen av denna filmen :) Skulle aldrig tänka mig att se Alexander i en film där han var någon mördare eller något..Ne, usch! ;)

Jag hade förväntat mig "Yohan - Barnevandrer" som en norsk och typisk barnfilm. Jag visste inte ens vad som menades med "Barnevandrer" men ser ni den så förstår ni. Det handlar om utvandrigen till USA under 1886 och missväxten i Norge. Så filmen är större än man tycks tro. Många kända internationella skådespelare är med. Carola har också en liten roll i filmen, och det va lite kul ^^

Så, jag tycker ni ska se den. Det är en väldigt eländig film, samtidigt som den är lite "Awww...!" :) Särskilt när Alexander är på plats ! :) Man blev lite småfnittrig såfort Alexander sa något eller gjorde något, och man log såfort han syntes i bild. Det är han som gör filmen bra! ;) Jag lovar!

Se trailern här!


Kommentarer
Postat av: little me

Hej Otto :)

Undrar om du kan göra en header åt mig??

Har ingen idé bara några bilder, du får fria händer ;)

Kraam!

2011-11-04 @ 21:43:09
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback