Halloween-celebration..?

Hej alla oktoberfödda! :)

Idag var jag i stan med Ossi kusinen :) Vi köpte lite presenter till övriga i släkten, samt lite till oss själva. Det mesta var väl att gå runt o kika lääänge i olika affärer :)

Jag köpte lite scampo och tvålar, en tubhalsduk till vintern ( :love: ) och lite annat skoj. Blev inge klädshopping idag :) Bara random-shopping!

När vi var inne på bl a Hobbex så blev vi inspirerade till en halloweenfest. Funderar om jag ska ha en eller inte.. Det är ju snart allahelgonaafton, men en liiiten kanske man hinner ordna, med sina närmsta vänner. Vi får se :)

Ska ni ha halloweenfester där hemma?


Bild från min senaste Halloweenfest. Tror det var år 2008 ^^
Döskalle-tårta xD

Kommentarer
Postat av: E M M A S V Ä R D

MEN HERREGUD.

2011-10-16 @ 13:01:51
URL: http://emmasvard.webblogg.se/
Postat av: Little me

HEEEJ OTTO!!

Miss u, men nu ee ja typ tillbax!

PUSS!

2011-10-20 @ 08:03:58
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback