Happy Halloween!

Glad Halloween på er! Buuuuuu!

Blev ni rädda? Förlåt, nej, kom tillbaka, jag skämtade bara ;)

Idag är det den dagen då alla ska utsätta den mest hyperventlierande känslan - Rädsla. Då undrar många: "Varför?"

Jo, för att på halloween så ska man skrämmas och få sina nära och kära att få hjärtat i halsgropen för en stund. (En stund för mycket enligt mig..).

Hur uppkom då denna helgona dag? Jo, främst är det ju att vi människor fruktar döden något oerhört, och jag antar att det är där allting kom ifrån. Förr så skrämde man barn att det fanns en naken man med en fiol (Inte Alexander ;) ) vid sjön, som lockade små barn ner i vattnet med sitt fiolspel. Det sa man ju för att inte barnen skulle gå dit och drunka. Jag antar att nutiden har spunnit på detta. Dock har det kommit lite till överdrift anser jag. Jag älskar halloween, men till viss gräns, eftersom jag själv är så känsligt skakis. Förr hade jag alltid halloweenfester och det var min och mina kompisars höjdpunkt. Dock har det svalnat lite, och nu har jag nästan tappat sugen helt. Blir det kanske så när man växer upp? Så är det ju med jul också. Det är den bästa dagen på året när man är barn, då tomten kommer, alla levande ljus, stjärnor, tomtar, umgänge, värme och ljuvliga sånger.. Svalnar det också? Så långt har det iallafall inte gått för mig ännu, jag älskar julen och tycker att allt det där som jag rabblade upp är det bästa på hela året.
Näe! Nu ska jag inte fastna i något jultrams igen!

Hursomhelst. Här är min nya Halloweenbild som jag mixtrat lite. Det är under inspelningen till våran parodi till "New Moon" som vi höll på med ett tag. Jag vet inte riktigt vad som hände med den, men jag antar att vi alla i gruppen gick skilda vägar ett tag där, sedan har det bara glömts bort.
Men här är den iallafall :) Enjoy!

Syrran kallade mig Edward Cullen, och det kanske är att gå till överdrift. Dock spelar jag ju Edward Cullen här på bilden, så vi har ju vissa likheter. Dessutom så brukar jag frysa väldigt mycket, så jag antar att jag och Cullen har en hel del gemensamt, jag är ju också en kall en ;)

OBS! VARNING FÖR STARKA BILDER!

Haha, nej nej, så farliga är inte dessa bilder. Det är bara syrran som jag mixtrade med lite. Hon blev inspirerad när jag hade en sådan snygg bild att hon bad mig göra en till henne med, och här är den, wallaa! :)

Kan inte riktigt bestämma mig om syrran är offer eller den onde på denna bild? Kan ni urskilja det?

Kommentarer
Postat av: little me

Coola bilder!

Hon var offret som blev mördat och nu vill ha revanch! :)

XoXo

2011-10-30 @ 20:28:52
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback