Brandos.se

Hej alla kära!

Idag är skolveckan ÄNTLIGEN slut, och allt det som stod på mitt schema (nedan) är avlklarat! Woooow!
Så nu blir det, kl halv 6, ZUMBA och sedan en kväll utan arbete och stress, bara chilla och mysa!

På Facebook så "gillar" jag Brados.se , Sveriges största skobutik på nätet som verkligen är en inpirationkälla, helt klart. Dessa skor skulle jag kunna döda för, helt ärligt. Dock är det kriminellt, dessutom är jag väldigt ovan i att gå i såna här höga skor. Så...får bli lite senare i min utveckling :)

Skor - Iron Fist: Wolfbeater | Yttersidan av skon
Wolfbeater - 699 :-
Skor - Iron Fist: American Nightmare | Yttersidan av skon
American Nightmare - 749 :-
Skor - Iron Fist: Ruff Rider | Yttersidan av skon
Ruff Rider - 999 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback