"..Hoppas inte föräldrarna stör.."

Hejhej alla fredags-glada läsare!
(Om ni tycker inläggets rubrik verkar weird, så är det ett citat från OLW's "Fredagsmys" ;)

Idag har skola och sån skit( ;) ) varit, sedan for jag iväg med Ida till Lindex samt andra affärer. Skulle ju köpa min kappa, eller vad man nu ska kalla den, nu..:( Igår köpte jag nya skor, dock har jag inte visat dom, så tänkte göra det nu, samt min kappa. :)

Ni ska få se strax, jag ska bara berätta klart om min dag ^^
Efter det for jag hem, bytte om, for tillbaks för att träna ZUMBA med syrran! Härligt! Så nu sitter jag här på rummet, pappa, och syrrorna är i vardagsrummet och sen-firar hans födelsedag.
Vi kollade på Idol också, och jag blev en ANING besviken när Maikel inte fick gå vidare..:/ Han var ju så gullig..:(
Dessa köpte jag på Skopunkten..OBS! Mina är svarta!
(299:-)

Även dessa finns på Skopunkten. Dock gillade jag inte skosnörerna. Kanske ser bra ut på bilden, men tyckte det såg ut som pjäxor..Så har köpt vanliga svarta nu som jag ska pröva på nu ikväll :)
(399:-)
Jacka Grå
Denna kappa/jacka finns på Lindex, och kommer förhoppningsvis att finnas hemma hos mig nu i vinter :)
Tycker att årets mode har gått så mycket överstyr. Jag provade en jacka som satt skitnyggt..där fram! Där bak såg jag ut som en sköldpadda. Det var något jättekonstigt. Resten är antingen smala som tubar eller ballongkappor..:S
Dock fanns inte denna i Lindex idag, i min storlek. Så ska antingen beställa via nätet, eller kolla i stan. Vi får se. Men jag vill ha den SNARAST! :D (799 :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback