Jag = Utmattad

Hej!

Nu har jag vilat ut idag, Var ledig idag pga den jobbiga tält-utflykten med skolan. Fatta, vi cyklade 7 mil (!) allt som allt!! Igår var jag helt förstörd och kunde knappt kolla tv ?? :O Har aldrig varit så trött.

Vårat tält hade ett stort mittenrum, med ett tak som var 2 meter högt så man kunde stå raklång i det. Sedan hade det även 3 små rum där 2 kunde sova. Vi var 4 tjejer, så vi hade gott om plats :)

Så på kvällen grillade vi korv och marchmallows, and myste. Fast hela dag 1 var otroligt blåsig, så det var verkligen kämpigt både med tältet, att gå på toa (i skogen) och att ens vara där. Träden stod rätt glest så det var ingen idé att tänka så. Det fanns även hästar där vi var! Det fanns tydligen en hage där, och då kom dem till vårat tält och började gå mot vårat tält. Alla skrek och då blev de lite rädda och galloperade iväg. De rasade några tjejerns tält så det gick lite sönder. Var jätteläskigt, kändes som de skulle springa på vårat tält i det kolsvarta mörkret och trampa ihjäl oss. Men vi överlevde som tur var :)

Nästa dag var det bara att cykla hem igen. På vägen stannade alla o käkade hamburgare och skulle paddla kanot. Var trevligt, även om man var helt slut och kissenödig :) Sedan var det bara 3 mil kvar att cykla, och det var kämpigt, men det gick lättare att cykla hem än dit.

Dock förstod jag inte syftet med resan, men trevligt var det. Iallafall med mina polare :)

(Vårat var betydligt större) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback