Bekräftat!

Heeeej alla nattugglor!

Sitter här och totalflummar, samtidigt som jag surfar runt på nätet som vanligt. Varit lite Facebook, lite Smeet, lite Habbo, lite onlinespel, ja ni vet hur det brukar vara :)

Så jag drog in på imdb.com där jag alltid checkar det senaste, och dagligen kollar runt på lite särskilda personer...Höhöhö..För att se om det har hänt något. Det hade det! :)

Ni vet hur länge jag har tjatat om lyckan av att en ny Indiana Jones film ska komma? Nu fick jag det äntligen ännu mera bekräftat att den faktiskt blir av! :)

Den är nämligen inskriven i "Kommande filmer" på Harrison Ford's sida! :) Yeeeeey! Dock står det inget år än (????), men det lär ju komma! Yes! Tagga, tagga, tagga!



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback