Ajajajaj...

Godkväll alla sömniga!
 
Gäspar medan jag skiver, så få göra detta kortfattat.
 
Tänkte mest avsluta dagen med ett litet inlägg. Idag på sista lektonen hade vi idrott, basket.
Allt gick som smort fram till de sista 10 minuterna, då vi spelade i lag om 3-4 st. Då fick mitt högra ringfinger stryk av bollen, så det gjorde fruktansvärt ont. 
Så ja, de var väldigt svårt att ta sig hem med gympaväska, dator, jacka....SAMTIDIGT som det regnade, hhehe, inte min bästa eftermiddag precis. 
 
Men..jag ställde inte in spinningen, eftersom jag har velat det så länge men det har alltid ställts in av någon anledning. Men nu blev det gjort och det var skönt! Lite jobbigt det här med handen, särskilt när man skulle stå upp och cykla, för då var det mycket flyttningar med händerna. Nvåäl, det är nog bara en större stukning. Kanske en liten spricka, men vi får se imon. Träningsvärk och stukat finger...najs..:P
 
Godnatt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback