Jag ser ljuset!

Imorgon är det föräldramöte för alla föräldrar (Nehä?? ;) ) Och alla elever. Detta för att då få en start mellan föräldrar, elever och lärare, ja nån gång måste man ju träffas antar jag ^^ Så då ska vi elever också med för att kvittera ut våra datorer...Vet ännu inte vilken slags dator vi talar om. En liten och smidig hoppas ju jag på då :) Spelar ingen roll om det är Mac eller inte, men en snabb iallafall ^^
 
Blir nog mycket enklare att arbeta i skolan med en dator. På min förra skola var vi en klass på 24-25 elever och hade kanske datorer till 11 st eller så, och de var ofta uppbokade av andra klasser, så detta är en helt klar förbättring från min sida. ^^
 
Nu blir det tandborstning, övrig hygien, sedan läsning av bok, och lite That 70's Show! Överlever inte utan den serien, alla är so goa! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback