Krama ur det sista av sommaren

Vi ville få ut lite mer av 2012's sommar. Så vi tog en sväng till Hafstens camping över helgen med husvagnen. Ja, lite regn, men ändå go sol, så det blev både sol och lite mys i husvagnen. Givetvis var följande DVD:er med i packningen:
  • Kurt Olsson
  • Rena Rama Rolf
  • Ronny & Ragge
  • Snutarna (Peter & Fredde)
  • Tur&Retur
Så nu har vi grejjat lite här hemma, jag har fixat lite inför skolan imon, och är nu 21:40 redo för sängen! Rekord tror jag? Jag som alltid är i sista minuten. Rummet är rent, väskan redo, jag redo med tandborstning, duschning och diverse hygienvanor, samt att alarm är ställt, kläder ligger framme, ja kan det bli mer perfekt? ;)
 
Godnatt på er...... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback