c/o Segemyhr

Imorgon är det nyår....2013, låter ovant, men trevligt. Att börja skriva ett nytt datum är alltid ovant, men man vänjer ju sig som tur är fort :)
 
Imorgon kommer även min fina summering om hur året har varit. Ett riktigt bra år :love:
 
Idag har jag då fikat i tre timmar med Jasmine. En sådan fin människa :) Var ju som sagt längesen vi sågs, och nu inser man att vi tjejer hade det fint och kul ändå. Det kändes inte så i slutet av nian, och det hör ju till att man ska tröttna och gå vidare, men nu när vi gjort det kan man blicka tillbaka och ta vara på det.  :)
 
Senare på dagen när jag var hemma och satt och stickade på min blivande halsduk, kommer syrrorna hem med ett paket från CDON.com de hämtat på bensinstationen. Den innehöll två efterlängtade saker. The Hunger Games upp till min BlueRay och c/o Segemyhr-boxen. Serien som gick nån gång runt 1998 och framåt. Hela boxen har vi nu, 5 säsonger. Vi tittade allihop på 8 avsnitt och man garvar ju verkligen hela tiden. En riktig svensk serie, men den ballar inte ur, som dagens svenska serier, typ Solsidan. Här blir man på gott humör och innehåller knappast något elände så, små löjliga konflikter i varje avsnitt med massor av roliga kommentarer från genomtänkta karaktärer framförda av bra skådespelare. Ja, riktigt bra. Denna serie har man ju växt upp med, men sedan glömt bort. Sedan jag har börjat titta på alla avsnitt som ligger ute på Youtube. Sedan föreslog jag att vi skulle köpa hela boxen så att alla kunde se.
Bara 199 kronor på CDON.com. Jättebra! Rekommenderas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback