Dan' före dan' före dan' före dan' före doppardan'

Har bett rätt mycket om ursäkt det senaste pga min dåliga uppdatering. Synd även för mig, eftersom jag gillar att läsa mina gamla inlägg och blicka tillbaks på dem. :)
 
Så kommer med lite utlovade inlägg, t ex hur min The Hobbit-kortlek ser ut jag fick när jag såg den på premiärdagen. Finemang, va? ;)
 
Sedan så var det ju det här med julpyntningen och hur mys vi har det här hemma. Otroligt. Granen är köpt, men ej intagen än. Blev en kungsgran iår. Är väldigt glad över det. Har drömt om det sedan julkalendern "Julens hjältar", en riktig favorit. Där tjatar de om Kungsgran hela tiden, och familjen det handlar om har naturligtvis en.. :)
 
Så det kommer självklart en uppdatering dagen innan eller under uppesittarkvällen. Då är granen säkerligen på plats och allt är ordnat inför doppardagen. :) Tänk....nu är det bara fyra dagar kvar till jul. Shiiiit!
 
 Hur som helst, imorgon är det julavslutning i skolan, vilket innebär mys, julshow (som man själv medverkar i) ^^ och massa annat mys! Har en liten julklapp till min kusin och vän såklart. Så det blir bara fint och mys! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback