Diverse

Nu är lovet på sin mittpunkt. Mellandagsrean är i full gång och rätt så bra grejer har man ju fått med sig hem tack vare studiebidrag och diverse julklappspengar.
 
Visar sakerna vid senare tillfälle. Just nu är det jättemysigt. Jag och ena systern min utnyttjar givetvis läget och ser på Härskarringen, med varsin laptop i knät. Bredvid mig ligger även mina stickor. Håller på att sticka en halsduk. ^^
 
Låter lite smörigt och lite för perfekt. Men så är det faktiskt, haha. Bredvid ligger även en ask Toffifee och Fanta. ^^ Så ska jullov vara.
 
Varit lite få blogginlägg, men jag kan garantera, det kommer. De är bara lite försenade, men de är helt påbörjade. En om mellandagsrean då, och en summering av året som varit. Håller på att leta fram bra bilder. 
 
Imorgon blir det en go fika med en go gammal klasskompis. Jasmine. Längesen jag nämnde henne i ett inlägg. Det var ju ett tag sedan jag slutade nian nu, och innan dess hade kontakten falnat lite. Men nu hoppas jag att man kan gå vidare och ta vara på sina gamla vänner. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback