Home is behind, the world ahead...

 
 
Ikväll...då (ursäkta mig) jävlar! Har väntat och väntat så himla länge. 20.00 mitt i centrala Göteborg - THE HOBBIT!
 
Inatt hade den ju officiell premiär, men idag är det premiärdagen. Ser även fram emot nästa och, och året därefter. Då får man ju reda på hela slutet.
 
Som jag förklarat innan är jag lite speciell det här med böcker som blir till filmer. Många vill läsa böckerna innan de ser filmerna. Jag är tvärtom. Jag vill ha de miljöer och karaktärer som är i filmerna i mitt huvud när jag läser. 
 
Både med Harry Potter och Twilight, många blev ju helt chockade för att de inte alls hade föreställt figurerna så. Lika bra att få en bild av det hela från början ^^ Dessutom hinner jag inte läsa Bilbo, eftersom det är ikväll ^^
 
Så för att få smak av det, vill jag dela med mig av en av mina favoritlåtar jag lyssnar på när jag tränar, pluggar, lever, sover, ja, det mesta. Enjoy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback