Julafton

 
 
 
 
 
Hos farmor och farfar
 

Så såg min jul ut mer eller mindre. Var sedan hos mormor och morfar också såklart, på kvällen som alltid.
Iår bojkottade jag Kalle Ankas jul, som ni förstår. Har haft oändliga diskussioner med många, men mer orkar jag inte skriva här. Ni vet vad jag tycker om detta och jag vet det, så, enough. Jag vill bara säga att jag blir så aaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg.
 
Nu lämnar vi det.
 
Så utöver var det en väldigt mysig jul, och jag ser fram emot nästa år redan. Juldagen tillbringades som vanligt med pappa då vi kollade två bra filmer, åt ännu mera julbord och hade det så roligt och mysigt. Det blev "Wall Street: Money never sleeps" och "Sunshine". Bägge var bra, så det var ju, bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback