Nu är det jul på riktigt

Äntligen lov!? Åh, jag dööör, vad mysigt! 
 
Jag menar verkligen, under ytan, satan vad mys! 
 
Julshowen gick bra, trots min "lilla" roll i kören så gick det verkligen bra. Alla gjorde det de skulle allt alla kunde. Så jag är nöjd. Givetvis filmade mamma, och idag bryr jag mig inte, men om 10 å, eller 5 år, eller 30 år är det kul och titta på det igen. Så jag tipsar er, dokumentera det mesta. Kanske inte vad ni äter till lunch och lägga ut på Instagram, men för att ha själva. Det har jag. 
Så...
Allt är på plats förutom granen. Blir lite väl sent iår, tycker jag. Ska pynta den på lördag. Är inte det sent? Har aldrig gillat att man pyntar den dagen innan julafton. Man vill ju hinna njuta av den så mycket så möjligt. ^^
 
Mitt rum är nu helt dammsuget, dammtorkat, nybäddat, julpyntat och uppvärmt. Utebelysningen är givetvis uppsatt på bägge sidor av huset. Knäcken är kokad, ischokladen är kyld, lussebullarna och pepparkakorna bakade, julskinkan och julklappar köpt.
 
Nu är det bara att vänta in den 24:e, med lugn och ro i sinnet. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback