Oki-doki

Nu är det bara en dag kvar till jul. Bara några få timmar!
 
Idag blir det, som jag sa igår, fixning inför uppesittarkvällen ikväll samt givetvis, göra fint för imorgon. Men innan ska vi till mormor och hjälpa henne att julfixa det sista, bara vi systrar, mormor osså morfar, såklart. Blir mys.
 
Tänkte bara snabba på bloggandet lite med ett litet sött collage.
 
  1. En jättevacker skål, eller vad man ska kalla det, som är en julklapp till mig från Jennifer. :love: 
    Den är röd, som ni ser och matchar mitt rum jättebra. Har sagt i början av december att jag velat ha en sådan, men ej haft råd. Så detta var perfekt. I har jag lagt lite go choklad.

  2. Mamma var så söt, när jag kom hem en dag stod en Star Wars-choklad kalender. Jag som alltid har det och har inte blivit så iår pga minne, ekonomi samt orkevilja. Men nu är den där och den är mys. Dock är den ju Clone Wars (får varna familjer och vänner för det ständigt). Men denna gången visste mamma detta, men köpte den ändå. Jättefin tanke.

  3. Min livs levande "The Hobbit"-kortlek som jag talat så varmt om så länge. Har ju även en Star Wars kortlek samt Star Wars-schack jag fick av syrrorna när jag konfirmerade mig. Enda problemet är att man måste vara två minst. Jag är ju bara en :)

  4. Oooooch....*trumvirvel* Äntligen har den kommit! Christmas Tales! Den kom för någon vecka sedan, men har ej hunnit visa. Visst är den mys? Passar bra i samligen. Bara en liten kludd på den med, så jag får skrivet på alla hans skivor. Så jag är jättenöjd!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback