Shut up woman, get on my horse!

Inatt går världen under tydligen. Om jag ska dö vill jag åtminstone avsluta mitt liv med något vackert. Ska därför somna in till Raiders of the lost ark i mitt ljuvliga, juliga rum.
 
Inatt tillbringar många natten i bunkrar, skyddsdräkter eller på någon redlös fest. Många spenderar sina löner för att man ändå ska dö. Men så långt tänker inte jag gå.
 
Vore snopet om vi överlevde ändå, vad dumma alla som trott på detta kommer känna sig. "That awkward moment when everyone's still alive the 22nd December", blir det. Är med i en grupp på Facebook som heter så.
 
Så det sista jag ser ska isåfall vara Harrison. Har tillbringat mycket tid åt Alexander och Robert också. :)
 
Nä, ironi å sido. Tänker mest på det pga denna hysteri kring det. Skulle aldrig nånsin tro att det händer ikväll.
 
Vill bara berätta det så ni som inte förstod ironin tror att jag är helt i det blå. Som några är inatt. Många tillbringar natten på höga berg för de tror att det ska dyka upp utomjordningar som räddar dem från katastroferna.
 
Blir inte skrämd av domedagen. Blir mer skrämd över folket. 
 
Nu ska jag iallafall ha det jättemysigt. Så HOPPAS jag vi ses imorgon och att vi kan ropa hej. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback