I've waited a hundred years, but I'd wait a million more for you...

Nu sitter man här vid sin härliga dator med en go macka, som var sagt :) Lyssnar även om o om igen på "Turning Page" med Sleeping At Last. Ingen aning vilka dem/han är, men jaja, låten är fantastiskt bra och är med på "The Breaking Dawn - Part 1" soundtracket. Så man ska inte klaga ;)

Härligt med fredag imorgon. Jag glömde tydligen tänka så förut. Min inlägg innan jag bredde mig denna goda macka, jag kan hålla med om att jag lite väl tvär där. Jag menar, som jag precis kom på. Det är fredag imon! Yes! Göttans! :)


För att passa in till detta Twilight-tema, så tänkte jag att en liten bild på mig om en liten go vampyr skulle passa in.  ^^ Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback