Samma för er?

Hej!

Det var längesen jag hörde av mig, jag vet.

Dock har det varit en tuff vecka (som alltid) och mycket planer för hemmet. Ska bl a flytta runt i rummen på övervåningen och så. Men nu hann jag sätta mig och skriva några rader iallafall :)

Har ni lagt märke till att när ni går in på mkin blogg kommer det upp en weird skylt, och om man klickar bort den, så ser man inte min header? Jag kan se, men inte på alla datorer. Så jag undrade om det var så för er också.

Hursomhelst, ha en bra lördag, så höres vi! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Den lådan är där för att jag låste min blogg för 5 månader sen och din design är designad där, från min blogg :) då vill den ha lösenordet för du har kvar bilderna därifrån

Svar: Jaha okej. Hur får jag bort dem då?
Ottilia

2012-02-10 @ 14:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback