Cause we're all just..

"Cause we're all just.. Protons, Neutrons, Electrons That rest on a Sunday Work on a Monday and someday soon We'll be singing the old tunes Zip-a-dee-doo-dah, Zip-a-dee-doo I'll be sitting on the porch with you Then I'll die and I'll fly off into the blue"
 

Hej på er! Jag här igen! Har som sagt jobbat ännu en vecka med dessa underbara små barn. :) Dock tar det otroligt på krafterna så ibland känner man att man bara vill gå hem och...dö. Hehe. Men sedan inser man hur bra jobb man har och hur roligt barnen får med engagerade fröknar. :) 
 
Idag har jag tillbringat dagen med pappa. Vi planerade lite vad vi vill göra i sommar och så, sedan såg vi nya "Tintins äventyr - Enhörningens hemlighet". Riktigt bra! Bra gjort, Spielberg & Jackson!! Och vilka fantastiska bilder. De första 15 minutrarna hängde jag inte riktigt med i handlingen eftersom jag tittade på alla otroliga detaljer i animeringarna. Alla skrynklor på kläder, alla miner, alla ansikten. Otroligt! Härligt! Och handlingen och idén var sagolik! :)
 
Så sedan hade jag bestämt mig för att se G.I Joe: The rise of cobra. Dock blev det inte så. Först kom vi in i en annan film som syrran ville se, så jag tänkte vara lite snäll mot henne. Sedan ballade den filmen ur totalt så sedan tänkte jag se på G.I Joe. Dock hade de kommit in för långt i handlingen så jag fattade nadá. Så det vart kört. Det blev avslutad kväll med ett avsnitt av "Rena Rama Rolf". :) Har alla på DVD i en box. Lasse Brandeby alltså.....:''')
 
P.S Fick även av pappas flickvän ett presentkort på Macforum på 300 kronor. Så snällt! Precis vad jag behövde!
 

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

hej! undrade bara om du rokar veta hur man skulle junna få tillbaka koden som man hade från blogresponse, för min for bort och vet inte hur man får till baka det... och om du inte förstår så kan du kommentera ett inlägg i bloggen fasst (i min) :) tack på förväg!

Svar: Hej Petra! :) Det var väldigt längesen jag satte dit den. Hmm...Om du söker på google på blogresponse så kommer nog upp sidan där dem har kodmallar för den osv. Det borde gå. Pröva med det, annars vet jag inte...:/
Ottilia

2012-07-03 @ 22:10:00
URL: http://ppeettraas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback