Hej, hej alla! Är det ni som är svenska folket?

Tjenaaaaa! :P
 
Idag har jag jobbat som vanligt på mitt kära lilla sommarjobbsdagis. Börjar verkligen komma in i det nu. Kanske till och med lite sorgligt på fredag att lämna dem små. 
 
Sedan kom jag hem, käka lite go fisk som jag råkade nästan fritera lite i ugnen, men det blir riktigt gott och bra. Efter det kom Linnea lagom hem, då vi såg på lite "Torsk på Tallinn". En gammal svensk klassisker med bl a Robert Gustafsson och Johan Rheborg. Dock somnade jag ifrån det i soffan, trött som jag var efter dagen. Och vaknade upp ca 20.30 av att Linnea satt och såg på Allsång på Skansen. 
 
Per Andersson var ju bra som alltid. Molly Sandén...miiiindre bra. Mer såg jag inte. ^^ Däremot lade jag märke till en liten detalj som Måns avslöjade i slutet av programmet. Att en VISS skönhet kommer till Skansen nästa vecka, i nästa program. Det är ju vår lille norske smurf! Alexander, ja! :)
 
Vad roligt!!! :) Jag kan se min egen min framför mig när jag hörde det. Han sa "Nästa vecka får vi tre Eurovisionvinnare hit till scenen. Då kommer Loreen, Alexander Rybak.....etc." Jag ba :O
Det kan systern min intyga. :) Jag som hade kollat igen hela årets artister och sett att det inte var så kul. Så kommer dem med detta nuuuu! Hade gärna velat åka upp till Stockholm, men liten som jag e, och ingen som bryr sig så..ja, vi får se. 
 
Roligt ska det bli, vilket som! :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback