Don't stop 'Til you get enough

Hej på er!
 
Söndag idag. Egentligen spelar det inte så stor roll nu i sommar. Då gillar man alla dagar i veckan eftersom de flesta är lediga. ^^ Dock kan inte riktigt jag känna så än. Känner fortfarande lite att söndagar och måndagar är jobbiga. Det beror på att jag sommarjobbar på dagis. Dock känns det lite kulet. På midsommarafton kände jag att jag började bli lite snuvig, och igår började jag få hög feber och frös som en gnu. 
 
Idag mår jag lite bättre, men fortfarande otroligt snuvig och hostig och seg och ont i huvudet. Kanske inte är så bra att jobba på dagis om man är sjuk? Smittar ju väldigt lätt där. Jag börjar dock tro att jag fått smittan från dagiset. Inte ofta man får förkylning på sommaren annars, eller hur?
 
Så idag är det bara vila som gäller, så får jag se om jag kan gå imon. Hoppas det. Annars förlorar jag typ 300 kronor. Nåväl, det får bli som det blir.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback