giedd sculon singan gléomenn sorgiende

"Home is behind the world ahead
And there are many paths to tread
Through shadow to the edge of night
Until the stars are all alight.
Mist and shadow
Cloud and shade
All shall fade
All shall fade"


Hej. Hoppas ni har haft en bra torsdag. Som sagt, för mig har de varit väldigt blandat hela dagen, och under hela cermonin fick jag kämpa för att hålla emot tårarna. Man hör alla sjunga nationalsången och duvorna flyger i luften. Vi har alltid, varje år haft duvor och sjungit en sång som handlar om just, duvor. Så det var jättefint.
Sedan fick alla nior gå genom en liten port inlätt i blad, där våra lärare och mentorer Jakob och Annika stod och tackade ut oss genom att ge oss varsin ros. Även där var det svårt att låta bli att gråta. :P

Sedan var det fika i klassrummet där betygen delades ut och Jakob och Annika höll lite tal om hur bra vi jobbat osv. En bra avslutning! 






Väldigt nöjd ... :) Inte bara betygen, utan allt som har hänt under dessa tre åren på högstadiet, och dessför innan på mellanstadiet och lågstadiet. Grundskolan är avklarad, och jag tror inte jag hade kunnat förbättra något. Jag har gjort allt jag kan och skulle. Känns najs!





Kommentarer
Postat av: äähhnnaaaaa

naaawww klart vi kmr ses tro inte att du slipper mig så lätt bara för att vi inte går i samma klass mer! dessutom så måååååste vi träffas för du har dina saker hos mig o ja måste ge dig din present Pööös!;D<3:D

Svar: Nämen Ääääännäääää :D Kul å se dig här :D Haha, neejdå. Det får man hoppas att jag inte gör :P Haha just det :P Har min jacka o skor hos dig xD Kommer frysa i sommar annars xD Ja, o du måste få din gåva :D PÖÖSS!
Ottilia

2012-06-16 @ 12:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback