Imorgon, bara sov, sov, sov..not.


Hej på er!

Idag var det jag som gick, tyvärr, upp lika tidigt som alla dagar för att duscha och sedan pendla iväg till ett möte om sommarjobbet mitt som börjar på måndag. Synd, eftersom man gärna vill sova ut första dagen på sommarlovet. Även Emma och Jasmine var där. De sa i telefon att mötet skulle vara 1-2 timmar (!) det var det jag var förberedd på. Det visade sig vara en kvart..höhö. Lite ovärt. Man fick även en lapp med allt dem sa på föreläsningen efteråt. Så, ja, men ändå. Nu behöver jag inte gå nästa år kanske.

Sedan gick jag hem, slumrade i soffan i en timme, fram tills syrrorna väckte mig och vi tog beslutet att åka in till centrum och käka lite sushi, Linnea bjöd, och umgås. Fantastiskt gott som vanligt, och roligt. Vi köpte även lite "bra att ha"-saker efteråt. En grej som jag bl a behövde, eftersom min gav med sig förra året, bikini! En rööööd. :) Vill ha en enkel som bara är till för att sola och bada. Även en överdel som ger solbränna så som en bh sitter. Även ett par solglasögon, inte det mest behövande nu kanske, men kunde inte motstå. Även ett fack till dem, som gör att dem inte går sönder i väskan. Så de var najs.

Nu sitter jag här, fundersam om jag ska orka ta tag i mitt rum. Ja, det får jag göra. Klockan 20.00 ikväll är det, neeej inte EM i fotboll, utan MACKEN! :) Missa inte det! ;)

Kram!



        
/Lindex/149:-/129 :-/
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback