My friends says I'm crazy - I'm just fine, My neighbors stare at me - Never mind..

God afton, alla SciFi-nördar!

Som ni säkert har läst tidigare så har jag under ca 2 månaders tid taggat och taggat inför denna mässan. Jag är lika nöjd som förra året. Det är en otroligt rolig mässa och man ser nya saker vart man än vänder sig, även om man har hunnit gå 2-3 varv överallt!

Idag var det jag och pappi som gick. Vi kom in på mässan ungefär klockan 14, så vi var där i ca 4 timmar. Riktigt roligt!

Ni som är nya läsare, eller bara råkat komma in på min blogg och undrar vad man gör där, så köper man en mängd med prylar som actionfigurer till affischer till autografer till...fika xD Det är även skådespelare från olika filmer i den genren på plats. Bl a Joe Flanigan (Stargate Atlantis), George Lazenby (James Bond) och Michael Carter och Simon Williamson som spelar några biroller i Star wars - Episode 6.

Följ mitt underbara bildspel här nedanför så får ni reda på lite mer, samt vad jag har köpt (!)

Enjoy!





:love: Ser ni vad detta är för en snygging? ;) *host*Stargate Atlantis*host*Joe Flanigan*host*:love:

Autografer!!! ...Ser ni i mitten av alla bilder? Vems lilla autograf har vi dääääääär? ;)

Tänkte ju köpa en dörrposter, den med en stormtrooper på, men, ja, om ni läser vidare så kommer ni förstå varför jag struntade i den, och väljer att avvakta..;)



Saker från olika kända filmer ånyo! :) Liiite från Star Wars, och det mesta från olika James Bond, bl a jackan som hänger där osv. :)

Sicket jobb....(!)










Okej, där var summeringen slut..
Detta är då vad jag har köpt...*trumvirvel*...

En till knapp till min samling! *Applåder*


En affisch till rummet...:) (30x45)


Och sist men absolut inte minst...


Ja, detta är något väldigt speciellt för mig. Gud, ja. Redan förra året letade jag igenom alla pärmar som var fyllda med autografer för att se om det fanns någon med Harrison, inte en enda!

Men iår fanns det en till mig, och många fler! Herregud, alltså, jag kan inte fatta det(!) Är så himla glad över denna :love:

Priset är oviktigt i den här frågan, även om jag visste vilket pris den hade, så kände jag hela dagen då jag gick omkring där att jag kände mig så besviken om jag inte skulle få den, att det fanns en massa där, utan att jag tog chansen, det kändes så fel. Har iallafall inte känt mig ångerfull sedan dess, utan bara så himla lycklig! :)

May the force be with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback