Sushi-time!

Hej alla vakna! :)

Idag har varit en söndag som jag själv skulle välja den. Dagen börjar med en sen väckning, trodde först att klockan var ett på eftermiddagen, men eftersom man ska ändra till sommartid nu, förlorar vi tyvärr en timme, så jag sov tydligen till två idag (!).

Sedan fanns det rester från syrran 18-årsfest igår, så det blev pizza till frukost. (Haha) Idag har varit en riktigt, riktigt onyttig dag!! Gud, mår lite dåligt när jag tänker på det, men vad hjälper det? Gjort är gjort och alla har rätt till att njuta av livet! :)

Sedan drog jag och storasyrran till Göteborg och chillade. Nordstan var stängt, så vi drog runt i Göteborg istället, köpte glass (Magnum...Mmmm...:P), Linnea köpte Spotify Unlimited till sitt konto, äntligen! (Hon brukar låna mitt Premium..) ;)
Så ja, det blev en hel del goa grejer. Somsagt, glass, sedan sushi, på en matkedja som låg alldeles bredvid Biopalatset. Jättegott och bra pris :) Åh, jag har ätit det två gånger nu och det är riktigt gott och man blir riktigt mätt! :) När jag gick på mellanstadiet ville alltid min gamla vän äta sushi men jag sa "Nej, aldrig i mitt liv!". Om hon skulle läsa detta nu skulle hon nog känna en liten revansch..;)

Vi gick även in en sväng på Espresso House, dock satte vi oss inte där med våra mac-datorer, beställde in en Latte, fotade den och bloggade om det, nej nej. Jag tog en varm choklad, hon tog vanligt svenskt hederligt kaffe, så drack vi dem påväg mot bussen. Inget konstigt alls..;)

Medan vi väntade på bussen, köpte vi en liten Calippo Shots och delade på. För er som är födda på 90-talet känner mycket väl till dem hederliga Solero Shots-isglassarna, som var gröna iskulor med underbar smak. Desamma har återuppstått nu, fastän annan smak, annat namn och annan färg. ^^ Riktigt goda. Smakar lite som Twister :P

Tillsist, en liten Banana Skids som avslutning. Dock har jag kvar den nu, så spar nog den tills imorgon eller, kanske redan inatt om jag vaknar och blir lite sugen..;)

Ha en ûberbra kväll, det tänkte vi iallafall ha här! :)




Kommentarer
Postat av: Petra

hej! aa ja fattar! tack för hjälpen skall pröva nån dag! :)

2012-03-26 @ 16:23:07
URL: http://ppeettrraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback