1000

Äntligen är vi här! Tack för underbara år innehållande inlägg som skrivits med glädje och erfarenheter!

Tack till alla kommentarer och beröm om bilder och bloggen! Även stort tack till mina fem följare som följer mig via  
Jag vill även tacka kära Alexander Rybak som gjort att jag kom på bloggens identitet och namn! Tack, kära du! :love:
Och jag tackar även mig själv som fortfarande hållt uppe gnistan och lusten till bloggandet efter många, många år!

Bloggen startades i December 2009, och har hållt i sig sedan dess! :) Gå gärna tillbaka och läs mina gamla inlägg om du är en Rybaklover-veteran och har hängt med ett tag! :) Givetvis får du som precis började följa mig blogg gärna också ta en kik!

Nu ska jag fira här hemma, över mig själv, över bloggen, över Alexander, och över er! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback