Alexander Rybak i Den store skoledugnaden!

Hej på er, ni söndagströtta!

Ja, som sagt, igår gick stapeln av och jag har äntligen fått ihop 1000 inlägg här på bloggen. Det är en hel del...:)

Hur som..:) I tisdags sändes äntligen "Den store skoledugnaden" i Norsk tv! Det programmet jag skrivit om tidigare, då Alexander som är gruppledare, och hans gamla klasskompisar ska göra i ordning sin gamla skola som inte blivit renoverad på år och dar. Detta ska dem klara av på fyra dagar.

Jag har själv börjat titta på början, dock var det sent då, så jag kunde inte titta vidare. Dock ska jag nog göra det ikväll. Det verkar väldigt roligt :)

Så här kan ni se den ↓ Måste bara nämna att det är norsk text, bara så ni vet. Men för er som är vana vid norska nu så är det inte så svårt att tyda. :) Enjoy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback