Cause you have a long day.

Hej på er!

Idag har söndagen bara försvinnut iväg. Det har varit så soligt idag, men själv har man bara suttit inomhus i typ fyra timmar. Var nämligen på handledarkurs idag, förberedelser inför körkort. Att sitta i tre timmar och bara lyssna på en föreläsning tar på krafterna, särskilt när salen är stekhet med mycket folk, usch. Jobbigt. Jag fick under hela tiden kämpa med att hålla ögonen öppna, och satt och vädrade mig med ett papper som fläkt.

Efter det var det syntest. Hade tydligen väldigt bra syn, och absolut inga problem. Så det var ju skönt! :)

Sen drog vi och åt på Subway. Har alltid på något sätt varit lite emot det, eller ja, jag tänkte lite "Meh, hallå? Macka? Nja tack..". Men dem andra ville äta där, så ja, kul och prova, så vet man. Det visade sig att jag hade fel. Skitgoda! Tog en med skagenröra. Wow! Otroligt god! Särskilt med kakan till efteråt! Shit! :) Var fortfarande mätt på ett bra sätt långt efteråt.

När vi kom hem lade jag mig i sängen direkt. Så himla trött. Sov ända till 21.00..Då samlades familjen och vi firade mamma på mors dag. Hon fick mörk choklad, två trisslotter och en hårklämma med blommor som hon kan ha nu på sommaren när hon solar osv. Så hon vart nöjd.

Nu ligger jag här i sängen och kollar på That 70's Show. :) Är riktigt trött fortfarande så ska sova nu.

Hoppas ni hade en bra dag.



May the Force be with you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback