FINAL!

Ikväll är det final, eller ja, den pågår just nu! :) This is it for this year..:)

Just nu är det Tyskland's "Standing Still". Jag vet inte riktigt..Jag gillar att sätta betyg på låtarna från 0-5. Denna får tyvärr en 1:a. Jag vet inte, men det är så bara.

Mina favoriter ikväll, och som jag även gett 4 eller 5 poäng är följande:
(Utan inbördes ordning)

Albanien - Suus 5 p
Ryssland - Party for everybody 5 p
Island - Never Forget 5 p
Sverige - Euphoria - 5 p
Turkiet - Love me back - 4 p
Storbrittanien - Love will set you free - 4 p
Litauen - Love is blind - 4 p
Makedonien - Crno i Belo - 5 p
Serbien - Nije ljubav stvar - 5 p
Moldavien - Lautar - 4 p

Här är Alexander's kommentar om kvällen ;)



Alexander...Om det skulle hända...Då kan vi gråta tillsammans..:')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback