Hallelujah..Hallelujah...Hallelujah...

...Halleluuuujaa.....

Sitter här och lyssnar på Jeff Buckley's fantastiska version av Hallelujah. Ingen kan göra den bättre :love: En låt som tyvärr blivit sönderspelad, men...oavsett..jag älskar den fortfarande och kommer alltid göra :)

Har lite söndagsångest, men det hör väl till. Ska försöka gå till skolan imorgon trots att jag fortfarande har rejäl hosta och snuva. Kanske stör lektionerna, får se.

Får även försöka se till att få mitt rum städat imon, ser inte klokt ut. Får nog skylla lite på sjukdomen, min. ^^

Så nu ska jag duscha och försöka lägga mig hyfsat tidigt, iallafall i sängen. Men vi får se sen :) Kram på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback