Linnea ska va' gäst...

Hej och tjena! Linnea heter jag och jag är en random person som idag har fått äran att gästblogga för Rybaklover. I vanliga fall bloggar jag på InteTråkigtAlls, i januar och februar...


Även jag vill passa på att gratulera glittergossarna Alexander Rybak och Robert Pattinson på den gemensamma 26-årsdagen idag. Stort grattis! :D


Här på hemmaplan är vädret fantastiskt och jag ska strax bege mig ut i solen igen. Dessvärre har jag nationellt prov i Fysik B imorgon, så hela dagen kommer att gå åt till att försöka lära mig helt ointressanta saker. Så kan det vara...


För att pigga upp mig själv, och alla er andra också givetvis, kommer här ett par fina låtar med mina favvosar (Galenskaparna & After Shave förstås). Ha det gött, häj!



 


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Tack, Linnea. För det jordnära och utmanande inlägget om vardagens gråa slit.

2012-05-13 @ 14:23:34
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback