Mmmm....Våren är här...Mmmmm..

God eftermiddag på er!

Idag gick jag tidigt till skolan som vanligt för att göra mitt (vad jag vet) sista nationella prov i grundskolan. Härligt! Jag kan äntligen börja njuta av friheten utan läxor och prov. Det verkar inte som det blir så mycket mer nu denna terminen, eftersom det bara är ca. 30 skoldagar kvar (!)

Men igår kände jag mig redan krasslig, så jag bestämde mig för att be mamma skriva en lapp om att jag skulle gå hem efter provet och vila mig så jag kan komma tillbaka frisk imorgon. Så idag har jag vilat, och tagit vissa pauser ute på uteplatsen. Riktigt varmt ute och man känner verkligen att det är sommar på G. Nackdelen med sommaren är alla dessa kryp som är på en hela tiden. Allt från humlor till spindlar, usch usch..dessa djur hemmar mig lite, men det är något jag får träna bort inom sinom tid. :) Lätt att säga, svårare att agera.

Så hur som helst, jag har bara vilat idag och det har gjort mig gott. Har fortfarande ont i hals och huvud och känner mig inte riktigt helt hundra än. Hoppas att jag kan gå imon så min käre vän Ida inte blir själv på Elevens val tredje gången i rad...(Höhö)..:)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback