Spotify Unlimited

Godkväll godkväll!

Nu är jag hemma från steppen och ska strax ta fram block o penna för att börja anteckna och betygsätta sista biddragen i "Inför Eurovision Song Contest"! En liten grej jag och Linnea brukar göra, och har gjort alla måndagar hittils, eller ja, förutom på Valborg, då var man ju inte hemma ^^ Men det tog vi igen sedan på SvtPlay :)

Så nu ska jag antagligen ta en snabbdusch, lägga fram blocket redo, somsagt, och fixa nytt "Spotify Unlimited"! Yes! Mitt är nu slut och köpte ett 6-månaders i stan innan steppen. Tycker det är ett enkelt sätt att köpa det på, och går snabbt och lätt att göra varje måndag. Dock är det sista gången nästa vecka, men det är nog inte sista gången jag åker in till stan för det heller. ^^

Eftersom jag äger en underbar mobil från 2008, alltså ingen android, utan en gammal hederlig, så är det lönlöst att köpa premium. Det är dyrare, och jag får ingen användning för dem extra funktioner som medföljer i Premium. Så Unlimitied är det som gäller! :)

Oj, nu rullar tiden iväg! Ha en bra kväll! Ciao!


:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback