En sån sjukling...

Blev lite besviken på helgen faktiskt...Även om jag inte hade något speciellt inplanerat så vart de inge vidare att ligga i soffan nerbäddad hela helgen. I fredags morgon då jag skulle till läkaren kände jag mig dålig och tjock i halsen och frusen. 
 
Eftersom läkarbesöket är ett årligt besök vill man ju helst inte bara ställa in för minsta lilla, så vi åkte dit. På vägen dit fick jag bekräftat att det var någonting på gång med mig, men ville samtidigt få det gjort, så vi gick in och frågade om min sjukdom eller Alvedon gjorde någonting, om det påverkade proverna eller nåt, men de var okej.
 
Proverna var ju bra och allt, så nu ska jag dit igen om ett år. Jag har alltså för små njurar och behöver kolla upp dem så de inte påverkas för mycket. Om jag får förhöjt blodtryck eller så. Därför är det viktigt att inte stressa, att träna mycket och inte röka. Men det sista skulle jag ju ändå inte göra om jag hade normala njurar ^^ Och de andra två också, såklart ;)
 
Men ja, fick riktigt hög feber på kvällen och led verkligen. Men igår blev det bättre och idag känns det ännu lite bättre. Har ju duschat också och det gör ju att man alltid känner sig bättre. ^^
 
Får se hur det blir idag, ska hursomhelst fira pappi på fars dag, och de blir ju kul :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback