It's TwiNight time

Hej på er! Hostis, hostis. Ja, är fortfarande sjuk och varit hemma hela dagen samt skall vara imorgon. Efter så hög feber bör man avvakta med att gå ut, så. Därför vilar jag upp mig imorgon för att sedan klara av midnattsbion! :)
 
Japp, pratat om det ett par gånger nu. De visar alltså Breaking Dawn Part l och premiärvisningen av Breaking Dawn Part ll prick vid 00.00. Som förra året, fast då var det fyra filmer.
 
Ja, så är otroligt taggad! Liksom...Twilight-filmerna har blivit en slags tradition, att alltid följa varje år, att prata om det, att vänta på nästa års film. Precis som med Harry Potter. Vad händer nu, liksom? Vad har manmer för filmserie att se fram emot. The Hobbit, naturligtvis. Men annars, inget direkt. Dessa har hållit på under 5 års tid, under hela högstadiet, självklart väcker det minnen. Vi tjejer har ju till och med påbörjat (som aldrig blev klar, men så kan det ju bli) en parodi på det, det har ju jag berättat om tidigare. Så, ja det bär med sig mycket. 
 
Dessutom, om ni inte redan fattat det. Det är ju Robert som fångat upp mitt intresse! Daá! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback