Nu är det jul igen...

Idag vart jag med familjen i en second hand-affär. Rätt så stor faktiskt. Som en stor lokal med massor av prylar. Mycket möbler, porslin, kläder, leksaker, skor, filmer, spel, ja det mesta. Är ju inte så mycket för det här med loppis och second hand. Jag menar, är väldigt glad när jag ser folk handla det. Däremot har jag svårt för när det redan är använt eller så, speciellt kläder. Är heller aldrig min stil där. Mest lite äldre stil på't.
 
Men hursomhelst, min familj gillar det. Så då brukar jag kolla in gamla nostalgi-spel som är till för Windows 98. Har faktiskt några nu som jag och Linnea köpt ;) 
 
Efter besöket ´skulle vi ta en fika sådär mysigt. Men vid sidan av caféet låg en mysig affär blandat med billiga (nya) saker. Mest julpynt, men även mycket kläder och allt man kan behöva. Fick köpt mig tre saker där jag behövt länge. Ja, den tredje saken kanske mest var för att jag inte kunde låta bli. Älskar ju sånt....^^ Men de andra två behövde jag. En hårfön och pyjamasbyxor. Mmmm :)
 
Alla vet ju hur en hårfön ser ut, bara att denna är lite mindre sådan. Pyjamasbyxorna visar jag lite senare, men ja, gud så mys det är på mitt rum just nu och kommer vara ända fram till jul... :) Och har ju inte satt upp övrigt julpynt än, tänk DÅ hur mysigt här blir! :)
 
Enjoy!
 
 
En mini-ljusstake! :) Bara 59 kr, batteridriven, imponerande ljusstyrka. Är riktigt mysight här nu som sagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback