Alexander Rybak konsert i Partille 18 Oktober 2012

Äntligen är inlägget här som skall utföras. Gör ju ett långt inlägg varje gång jag träffat Alexander, så jag får väl försöka leva upp till det även denna gång. ^^
 
Vill först inleda med en rätt så korkad handling av mig. Jag skulle som vanligt ha med mig min Nikon D3000 när jag plötsligt inser att den inte startar. Allt är medpackat, utan om en sak...batteriet! Crap. Satt fortfarande kvar i laddaren där hemma. Blev en stor besvikelse, så har tyvärr inga fantastiska bilder även om min syster tog en del med sin digitalkamera, samma som hon filmade allt med. Är så glad att jag har henne, hon filmade alla låtar även i Karlsamn nu sist.
 
Så jag tänkte lägga upp alla framträdanden med Alexander istället, från Youtube. Rörliga bilder kan ibland vara roligare om man inte var med.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Konserten, som ni kan se på klippen, var lika makalös som resten av allt han gjort, inte sant? Passar hela familjen, är professionell, mysiga låtar och väl planerat. Kan det bli bättre? Det jag gillar med de svenska konserterna Alexander gör är att de är lugna och mysiga. Om han går ner från scenen bland publiken hoppar ingen på honom eller tar på honom, folk bara respekterar. Det är ju det man ska göra. :)

Som ni ser här ovan fick jag ju även denna gång träffa honom och en liten bild. Han kom ihåg mig och tackade för att jag kom. Jag tackade för konserten och berömde honom och sen var det tyvärr hejdå. Trots att det var ett ganska kort möte, så var det värt att stå och vänta, och jag var nöjd. Hade ju trots allt fått sitta på första raden och njuta av härligt fiolspelande och ljuva stämmor, från Alexander och resten av stråkorkestern. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback