Den är äntligen här!

Som vi har sett fram emot Alexanders nya musik video? Visst har vi det? Eller, jag ska väl tala om mig själv. JAG har väntat. Den nya singeln Leave me alone är ju så underbar, även den nya musikvideon till. Vet däremot inte om denna stalker blir ÄNNU mer besatt än innan eller om hon slutar? Trots att det är negativ uppmärsamhet som skapas omkring henne så är hon ju antaligen mentalt störd och kanske ser detta som det bästa som lär hända henne. Vem vet? Det är min teori. 
 
Men...om man bortser att detta faktiskt hänt på riktigt (förutom att Alex inte hamnat på psykhem) (Än?)
Så är både låten och musikvideon 5/5.
 
Idag var det första gången som videon visades. Har ännu inte kommit ut på youtube eller liknande, men klicka på bilden nedan för att se den. Det är VGTV som står för detta. Enjoy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback