Från gårdagen

Antar att ni förstod vad jag hade för kanal på igår. Inte TV4 iallafall..nej usch. Svt1. Skavlan. Fina grejer.

En väldigt bra intervju. Alexander är bra på att prata, och vet vad som är lämpligt och inte, väldigt skönt och bra. Det giver en enorm respekt. 
 
Synd att det inte var längre dock, de hade klippt bort väldigt mycket. Hittade ett klipp här som var sänt i NRK, men som inte visades i SVT (?). Vet inte varför, men tänkte dela med mig av det och hela intervjun för er som missade.
 
(Har ni hört hela "Leave me alone" förresten? Otroligt bra, och riktigt bra text. Han reagerade såhär med all rätt. Om ni som sagt missade Skavlan igår och vill höra mer om denna stalker som det pratas om mycket nu, som vägrar lämna Alexander och hans familj ifred, kan höra det här nedan. Visste faktiskt inte att det var så allvarligt som det är. Visst, folk är lite väl besatta, kan jag tycka. Men de som jag har läst om och mött, är ingenting jämfört med denna tjej från Israel som helt enkelt inte kan släppa honom. Så, ja, ni får höra själva. Tyvärr är detta från NRK, så det är ingen text, men ni som brukar höra Alexander prata förstår ju. 
 
 Bortklippt
 
 Hela intervjun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback